Forum www.fearunion2.fora.pl Strona Główna www.fearunion2.fora.pl
udział w grze
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

SYSTEM SOJUSZY

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.fearunion2.fora.pl Strona Główna -> Sojusze
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
klewan
Administrator



Dołączył: 05 Lip 2008
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń

PostWysłany: Sob 14:10, 26 Lip 2008    Temat postu: SYSTEM SOJUSZY

Wysłany: Sob 13:38, 19 Kwi 2008 Temat postu: Czym jest sojusz

--------------------------------------------------------------------------------

Trochę czasu zajeło ale udało się przetłumaczyć, mam nadzieję że Wam to posłuży:

Formowanie sojuszu

Każdy gracz zakładający nowy sojusz automatycznie staje się jego pierwszym liderem. Każdy nowy sojusz może przyjąć do 5 członków. Aby przyjąć więcej członków sojusz musi być zmodernizowany do następnego poziomu.
Każdy członek który opuścił sojusz bądź został z niego wyrzucony może powrócić do sojuszu nie więcej niż jeden raz.
Wszyscy członkowie sojuszu są podzielenie na 3 grupy – Przywódcy, Wysokie Dowódctwo, Zwykli Członkowie.
Każdy sojusz ma swój skarbiec, który służy do płacenia za technologie sojuszu i deklarowanie wojen. Za wszystkie technologie sojuszu płaci się złotem. Wszyscy członkowie mogą deponować złoto w skarbcu sojuszu poprzez specjalne menu. Raz zdeponowane złoto nie może być wycofane przez gracza, pozostaje ono do celów sojuszu.
Technologie sojuszu mają wpływ na wszystkich członków sojuszu.
Członkowie tego samego sojuszu nie mogą się atakować wzajemnie.
Wszyscy członkowie mogą zobaczyć ile złota inni członkowie zdeponowali w skarbcu.

Pozycje sojuszu

Przywódcy

Przywódca

Lider otrzymuje bonus w postaci 10 pkt morale
Lider może przeglądać sprawozdania ekonomiczne i wojskowe pozostałych członków sojuszu.
Lider może przeglądać wszystkie ruchy wojsk sojuszników.
Lider może zamówić technologię sojuszu używając skarbca sojuszu.
Lider może powoływać i dymisjonować członków Najwyższego Dowódctwa.
Lider może akceptować i wyrzucać członków sojuszu.
Lider może podpisywać Pakty o Nieagresji (NAP z angielskiego) i unie z innymi sojuszami.
Lider może deklarować wojnę innemu sojuszowi.
10% całkowitego przychodu Lidera jest deponowane w skarbcu sojuszu.
Lider NIE TRACI tego przychodu, jest on po prostu wytwarzany w skarbcu sojuszu.

Pierwszy oficer (zastępca Lidera)

Pierwszy officer ma wszystkie prawa przysługujące Liderowi za wyjątkiem wyrzucenia z sojuszu Lidera. Jego przychód nie jest wytwarzany w skarbcu sojuszu.
Pierwszy oficer jest powoływany przez Lidera, może on również nie zgodzić się na powołanie na pierwszego oficera.

Najwyższe Dowódctwo

Są to członkowie sojuszu wyznaczeni na kluczowe stanowiska w sojuszu. Możliwe stanowiska, które może wyznaczyć w sojuszu Lider są następujące:

-Skarbnik
-Badacz (naukowiec)
-Dyplomata
-Generał

Na każdych 5 członków sojuszu możesz mieć 1 Generała. Pozostałe stanowiska są tylko po jednym dla sojuszu. Każde wyznaczenie trwa co najmniej 168 godzin, więc by zmienić kogoś w Najwyższym Dowódctwie Lider musi czekać 168 godzin.

Generał

Generał otrzymuje bonus w postaci 10 pkt morale.
Generał może przeglądać wszystkie dostępne armie i ataki spośród swojej grupy.
Wszyscy Generałowie mogą wysyłać wiadomości masowe do całego sojuszu i do swojej grupy

Skarbnik

Skarbnik może używać rynku za połowę normalnej prowizji
Skarbnik może przeglądać raporty ekonomiczne członków sojuszu.
Skarbnik może ustalać udziały każdego członka sojuszu w depozycie w skarbcu sojuszu.
10% całkowitego przychodu Skarbnika jest deponowane w skarbcu sojuszu.
Skarbnik NIE TRACI tego przychodu, jest on po prostu wytwarzany w skarbcu sojuszu.

Badacz

Badacz odkrywa technologie 50% szybciej.
Poziom uniwersytetu Badacza wpływa na ceny technologii sojuszu. W związku z tym gracz z wysokim poziomem uniwersytetu jest najlepszy na to stanowisko.

Dyplomata

Dyplomata otrzymuje 4 pkt. Reputacji każdego dnia.
Dyplomata może akceptować kandydatów do sojuszu.
Dyplomata kieruje dyplomacją sojuszu.

Członkowie

W sojuszu są zwykli członkowie. Lider może formować grupy członków (do pięciu) i wyznaczyć dla nich Generała. Lider może również dokonywać zmian w grupach przemieszczając członków z jednej do drugiej. Członkowie mogą wysyłać wiadomości masowe tylko w swojej grupie.

Wybór Lidera


Każdy gracz może nominować się na lidera 4ro krotnie. Gdy głosowanie na niego jest aktywne, nie może on zostać wyrzucony z sojuszu. Głosowanie trwa 24 godziny, wszyscy członkowie mają prawo głosu używając ich punktów „networth”


Umowy pomiędzy sojuszami

Wszystkie sojusze mogą zawrzeć następujące umowy:
Pakt o Nieagresji (NAP z angielskiego)
Unia

Pakt o Nieagresji (NAP z angielskiego)

To oficjalna umowa pomiędzy dwoma sojuszami która gwarantuje, że żaden atak nie pojawi się między nimi przez okres 168 godzin. Jednakże ataki są dozwolone i gdy takie nastąpią Pakt zostaje zerwany a odpowiedzialny za to sojusz otrzyma notę „łamiącego Pakty” w swojej statystyce. Aby zawrzeć Pakt oba sojusze muszą się zgodzić na zdeponowanie kaucji, która jest zwracana po 168 godzinach. Jeżeli jeden z sojuszu zerwie Pakt traci równocześnie kaucję. Kaucja nie jest przekazywana do drugiego sojuszu. Znika po prostu.

Unia

Każdy sojusz ma prawo zawrzeć unię z maksymalnie 5cioma sojuszami. Jeżeli sojusz A i sojusz B zawrą unię a sojusz C zaatakuje sojusz B, wtedy sojusz A ma prawo wypowiedzieć wojnę sojuszowi C za ¼ ceny wypowiedzenia wojny. Z innej strony jeżeli 2 sojusze z unii zaczną wojnę, inne sojusze z unii mogą wybrać stronę, bądź zostać neutralne.

Wojny

Wojny mogą być toczone pomiędzy dwoma sojuszami lub pomiędzy uniami angarzując wiele sojuszy. Agresor musi zapłacić podatek by wypowiedzieć wojnę, bazuje on na punktach „networth” sojuszu.
Im większy sojusz tym większy koszt. Wojny trwają 168 godzin podczas których sojusze walczą pod następującymi regułami:
- nie tracą reputacji za najazdy na graczy przeciwnego sojuszu w zasięgu x3,
- nie tracą morale za ataki na cele przeciwnika spoza zasięgu x2
- najazdy mogą być przeprowadzane co 84 godziny (tyczy to się tylko graczy podczas wojny)
- przygotowanie do ataku trwa 10 minut
- posterunki graniczne wzrastają o 1 poziom (dotyczy to tylko graczy biorących udział w wojnie i tylko podczas wojny)

Technologie sojuszu

Każdy sojusz ma swój skarbiec, gdzie fundusze są składowane automatycznie (Lider I Skarbnik) oraz dobrowolnie (poprzez składanie depozytu). Tylko złoto może być deponowane w skarbcu. Fundusze mogą być wykorzystane do wynalezienia technologii sojuszu, wypowiadania wojen i podpisywania Paktów o Nieagresji. Technologie sojuszu kosztują tylko złoto i dają bonusy dla wszystkich członków sojuszu. Są to następujące technologie:

Nazwa Cena Wzrost ceny Bonus za poziom
Atak 500,000 х4 na poziom 5% za poziom
Obrona 500,000 х4 na poziom 5% za poziom
Medycyna wojskowa 200,000 х4 na poziom +1 poziom do aktualnego poziomu gracza
Fortyfikacje 5,000, х4 na poziom +1 poziom do aktualnego poziomu gracza
Przychód 100,000 х4 na poziom 2% za poziom
Medycyna 500,000 х4 na poziom +1 poziom do aktualnego poziomu gracza
Szpiegostwo 200,000 х4 na poziom +1 poziom do aktualnego poziomu gracza
Posterunki graniczne 200,000 х4 na poziom +1 poziom do aktualnego poziomu gracza
Kartografia 200,000 х4 na poziom +1 poziom do aktualnego poziomu gracza
Administracja sojuszu 200,000 x3 na poziom +5 członków na poziom

Każdy sojusz może mieć maksymalnie 5 członków. Administracja sojuszu pozwala na przyjęcie większej ilości członków


Ranking sojuszy


Są dwa ranking:
- Bazujący na punktach “networth”
- Bazujący na punktach wojskowych wygranych podczas wojen

Kapitulacja

Gracz może użyć opcji kapitulacji by bronić się przed innym graczem. Nie możecie się atakować wzajemnie gdy włączona jest kapitulacja. (chyba że jesteście podczas wojny sojuszu)
Gdy kapitulujesz tracisz 10% punktów wojskowych
Kapitulacja trwa 168 godzin, po tym okresie może być ponownie aktywowana.

Oczywiście nie ja to tłumaczyłem ,wstawiłem z forum gry
Czy to obowiązuje w naszym świecie???
_________________
k_lewan


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.fearunion2.fora.pl Strona Główna -> Sojusze Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin